Студијски програм мастер академских студија математике има за циљ едукацију студената у теоријској и примењеној математици и стицање апликативних знања из ове области.
Циљ програма је да се студент оспособи да: користи научну и стручну литературу; да самостално и/или тимски истраживачки ради и објављује оригиналне научне и/или стручне радове; учествује на скуповима, симпозијумима, саветовањима, конгресима и другим облицима размене научних мисли, сазнања и искустава.
Кроз групу предмета теоријске математике студенти се, на савремен начин, упознају са класичним математичким теоријама, као и са актуелним трендовима у математици. Поред усвојених знања, оваквим образовањем се стиче способност апстракције и логичког размишљања. Квалитет образовања обезбеђен је чињеницом да га изводе професори са великим научним угледом, који су учесници више домаћих и међународних научно-истраживачких пројеката.
Кроз групу педагошко-дидадичких предмета, студенти се оспособљавају за рад у основним и средњим школама, како за редовне програме, тако и за програме додатне наставе.
Знања из информатике, која се стичу током студија, обезбеђују адекватну примену савременог софтвера у математици, као и за обављање квалитетне комуникације и презентације математичких садржаја.
Циљеви студијског програма мастер академских студија математике су:
Р.бр. | Шиф.Пред. | Назив предмета | Сем. | Број часова | ЕСПБ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
ПРВА ГОДИНА | |||||||
Предавања | Вежбе | СИР | |||||
1 | 43111 | Савремене теорије и приступи учењу и предавању математике | 1 | 4 | 3 | 7 | |
2 | 43112 | Стручна пракса 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
3 | Блок 1 | Изборни блок 1 | 1 | 2 | 2 | 6 | |
1 | 43113 | Методологија научно истраживачког рада | |||||
2 | 43114 | Методика наставе информатике и рачунарства | |||||
4 | Блок 2 | Изборни предмет 2 | 1 | 2 | 2 | 6 | |
3 | 43115 | ОП операционих истраживања | |||||
4 | 43116 | ОП математичког моделовања | |||||
5 | 43121 | Теорија мере и интеграла | 2 | 4 | 3 | 7 | |
6 | 43122 | Стручна пракса 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | |
7 | Блок 3 | Изборни предмет 3 | 2 | 2 | 2 | 6 | |
1 | 43123 | Теорија уопштених инверза | |||||
2 | 43124 | Теорија непокретне тачке | |||||
8 | Блок 4 | Изборни предмет 4 | 2 | 2 | 2 | 6 | |
3 | 43125 | ОП геометрије | |||||
4 | 43126 | ОП вероватноће и статистике | |||||
9 | 43127 | Студијски истраживачки рад | 2 | 10 | 6 | ||
10 | 43128 | Дипломски мастер рад | 2 | 10 | |||
Укупно часова активне наставе | 13 | 13 | 10 | ||||
УКУПНО ЕСПБ | 60 |
Студијски програм мастер академских студија математике има за циљ едукацију студената у теоријској и примењеној математици и стицање апликативних знања из ове области.
Циљ програма је да се студент оспособи да: користи научну и стручну литературу; да самостално и/или тимски истраживачки ради и објављује оригиналне научне и/или стручне радове; учествује на скуповима, симпозијумима, саветовањима, конгресима и другим облицима размене научних мисли, сазнања и искустава.
Кроз групу предмета теоријске математике студенти се, на савремен начин, упознају са класичним математичким теоријама, као и са актуелним трендовима у математици. Поред усвојених знања, оваквим образовањем се стиче способност апстракције и логичког размишљања. Квалитет образовања обезбеђен је чињеницом да га изводе професори са великим научним угледом, који су учесници више домаћих и међународних научно-истраживачких пројеката.
Кроз групу педагошко-дидадичких предмета, студенти се оспособљавају за рад у основним и средњим школама, како за редовне програме, тако и за програме додатне наставе.
Знања из информатике, која се стичу током студија, обезбеђују адекватну примену савременог софтвера у математици, као и за обављање квалитетне комуникације и презентације математичких садржаја.
Циљеви студијског програма мастер академских студија математике су:
Савладавањем студијског програма мастер академских студија математике студент стиче следеће опште способности:
Савладавањем студијског програма студент стиче следеће предметно-специфичне способности:
Студијски програм Математика мастер академских студија садржи све основне елементе курикулума, који важе за област математичких наука, те као такав се изводи на готово свим високошколским установама овога типа у свету.
Готово сви сегменти студијског програма, као што су академски назив, трајање и вредност у ЕСПБ, назив и садржај понуђених предмета, начини полагања испита, исходи учења и компетенције наставника, усаглашени су са највећим бројем високошколских установа европског образовног простора.
У том контексту треба нагласити да је овај студијски програм конципиран на основу позитивног искуства европских високошколских установа које су успешно примениле болоњску реформу, а које изводе образовање у области математичких наука.
Да би се осигурала компатибилност предложеног студијског програма Математика мастер академских студија и одговарајућих студијских програма из европског образовног простора извршена је детаљна анализа и поређење.
Компатибилност студија овог студијског програма осигурана је задржавањем услова уписа, темељне структуре и садржаја програма. Уочљив је значајан квалитет, савременост и међународна усаглашеност овог предложеног студијског програма, са студијским програмима овог типа, који се реализују на иностраним високо школским установама, посебно у оквиру европског образованог простора.
Поређење програма према заступљености појединих главних група предмета показује значајан степен њихове усаглашености, док су извесна минимална оступања присутна код изборних предмета. Уз то, многи предмети предложеног и упоредивих студијских програма имају сличне садржаје, али им се називи донекле разликују.
Р.бр. | Шиф. Пред. | Назив предмета | Сем. | Пред | Вежбе | ЕСПБ |
---|---|---|---|---|---|---|
ПРВА ГОДИНА | ||||||
1 | 43111 | Методологија научно истраживачког рада у математици | 1 | 3 | 2 | 8 |
2 | 43112 | Методике у рачунарству и мултимедијални системи | 1 | 3 | 2 | 8 |
3 | Блок 1 | Изборни блок 1 | 1 | 3 | 3 | 8 |
1 | 43113 | Одабрана поглавља реалне и функционалне анализе | ||||
2 | 43114 | Одабрана поглавља обичних диференцијалних једначина | ||||
4 | Блок 2 | Изборни блок 2 | 1 | 3 | 3 | 8 |
1 | 43115 | Одабрана поглавља вероватноће и статистике | ||||
2 | 43116 | Одабрана поглавља парцијалних и интегралних једначина | ||||
5 | Блок 3 | Изборни блок 3 | 2 | 3 | 3 | 8 |
1 | 43121 | Актуарска и финансијска математика | ||||
2 | 43122 | Одабрана поглавља комплексне анализе | ||||
6 | 43123 | Студијски истраживачки рад | 2 | 14 | 10 | |
7 | 43124 | Дипломски мастер рад | 2 | 10 | ||
Укупно часова активне наставе | 15 | 13 | 14 | |||
Укупно ЕПСБ | 60 |
Студијски програм мастер академских студија математике има за циљ едукацију студената у теоријској и примењеној математици и стицање апликативних знања из ове области.
Циљ програма је да се студент оспособи да: користи научну и стручну литературу; да самостално и/или тимски истраживачки ради и објављује оригиналне научне и/или стручне радове; учествује на скуповима, симпозијумима, саветовањима, конгресима и другим облицима размене научних мисли, сазнања и искустава.
Кроз групу предмета теоријске математике студенти се, на савремен начин, упознају са класичним математичким теоријама, као и са актуелним трендовима у математици. Поред усвојених знања, оваквим образовањем се стиче способност апстракције и логичког размишљања. Квалитет образовања обезбеђен је чињеницом да га изводе професори са великим научним угледом, који су учесници више домаћих и међународних научно-истраживачких пројеката.
Кроз групу педагошко-дидадичких предмета, студенти се оспособљавају за рад у основним и средњим школама, како за редовне програме, тако и за програме додатне наставе.
Знања из математике, која се стичу током студија, обезбеђују адекватну примену савременог софтвера у математици, као и за обављање квалитетне комуникације и презентације математичких садржаја.
Циљеви студијског програма мастер академских студија математике су:
Савладавањем студијског програма мастер академских студија математике студент стиче следеће опште способности:
Савладавањем студијског програма студент стиче следеће предметно-специфичне способности:
Студијски програм Математика мастер академских студија садржи све основне елементе курикулума, који важе за област математичких наука, те као такав се изводи на готово свим високошколским установама овога типа у свету.
Готово сви сегменти студијског програма, као што су академски назив, трајање и вредност у ЕСПБ, назив и садржај понуђених предмета, начини полагања испита, исходи учења и компетенције наставника, усаглашени су са највећим бројем високошколских установа европског образовног простора.
У том контексту треба нагласити да је овај студијски програм конципиран на основу позитивног искуства европских високошколских установа које су успешно примениле болоњску реформу, а које изводе образовање у области математичких наука.
Да би се осигурала компатибилност предложеног студијског програма Математика мастер академских студија и одговарајућих студијских програма из европског образовног простора извршена је детаљна анализа и поређење.
Компатибилност студија овог студијског програма осигурана је задржавањем услова уписа, темељне структуре и садржаја програма. Уочљив је значајан квалитет, савременост и међународна усаглашеност овог предложеног студијског програма, са студијским програмима овог типа, који се реализују на иностраним високо школским установама, посебно у оквиру европског образованог простора.
Поређење програма према заступљености појединих главних група предмета показује значајан степен њихове усаглашености, док су извесна минимална оступања присутна код изборних предмета. Уз то, многи предмети предложеног и упоредивих студијских програма имају сличне садржаје, али им се називи донекле разликују.